24 Mart 2015 Salı

YOKSA SİZ HALA KAHVE DÜNYASI’NIN DONDURMASINI DENEMEDİNİZ Mİ?


Kahve dünyası denince; akla ilk başta kahve gelmesi çok doğal tabiki de… Türkiye’nin 21 şehrine ve hatta Londra’nın tam göbeğinde yer alan Piccadilly’e uzanan yolculuklarına da kahve ve çikolata ile başladılar zaten. Ama bugün kahve dünyasının mis kokulu kahveleri ya da lezzetli çikolatalarından bahsetmeyeceğim sizlere. Bugün menüde dondurma var J

Henüz bu başarılı ürünü deneme fırsatı bulamadıysanız, havaların da yavaştan baharı anımsatmaya başladığı şu günler, bu lezzeti tatmanın tam zamanı. Şiddetle tavsiye ediyorum, son zamanlarda yediğim tartışmasız en iyi dondurma. Kahveli, kaymaklı, bitter çikolatalı, vanilyalı, sütlü çikolatalı, damla sakızlı, antep fıstıklı, bal bademli, çilekli, vişneli, limonlu olmak üzere 11 çeşidi bulunuyor, benim favorimse damla sakızlı. Yoğun ve bir o kadar lezzetli damla sakızı aroması sizi Sakız Adası’na kadar götürebilir. J

Kahve dünyası, bu leziz dondurmalarının tanıtımında, endüstriyel üretimden tamamen uzak durulduğu, ev yapımı lezzetinin ve doğallığın hedeflendiğini vurguluyor.

Bence siz de bir an önce deneyin, bakalım sizin favoriniz hangisi?

Şimdiden afiyet olsun J

G.

1 yorum:

  1. G. Hanım, baharın hafiften içimizi ısıtmaya başladığı, yaza göz kırptığımız şu günlerde yaptığınız bu paylaşım beni alıp memleketim Maraş'a götürdü. Doğrusu memleketimin sütüyle, meyvesiyle, emeğiyle harmanlanan o lezzeti Konya da bulamadım bugüne kadar. Kahve Dünyası'nı denenmesi gerekenler listeme ekledim, Maraş dondurmasının lezzetini yakalayabilirsem yeni yorumlarımla size geri dönüceemmmmm :) :) ayrıca Kahve Dünyası dondurmalarına ilişkin bu sıra dışı paylaşımınız için teşekkürü bir borç bilirim, okumasam hiç aklıma gelmezdi vallahi... Lezzetle kalın!!!
    M.

    YanıtlaSil