4 Mart 2015 Çarşamba

SAÇ BAKIMINA DAİR KOLAY ULAŞILABİLİR ETKİLİ ÜRÜNLER


Canlı, parlak, kolay taranabilir ve dolgun saçlar hepimizin hayali… Bu hayale bir parça hizmet edebilecek birkaç ürün tanıtmak istiyorum. Sanmayın ki saçlarım ahenkle dans ediyor :)  Ama yine de yıllardır kullandığım ve çok memnun kaldığım birkaç üründen bahsetmemde fayda var :)

1-     Panten Argan Yağlı Elixir

Fas’tan gelen ve doğal bir içerik olan Argan yağı ve teknolojinin birleşmesi ile ortaya, saçlarınızı asla ağırlaştırmayan, ağırlaştırmak ne kelime besleyen ve canlandıran bu güzel kokulu karşım çıkmış.

Islak saçlarınızın ortalarından uçlarına doğru uygulayıp, kuruttuktan sonra da şekillendirmek için yine bir miktar kullanabilirsiniz.

Ben çok memnunum tavsiye ederim.



2-     AVON/Advance Techniques Daily Shine Parlak Görünüm Veren Durulanmayan Bakım Kremi

Bu bakım kreminden de oldukça memnunum, çok hoş bir kokusu var ve dahası kullandıktan sonra saçlarım yumuşuyor ve kolay taranabiliyor. Ayrıca elektriklenmeyi önleyerek, saçlarımın kolay şekil almasını sağlıyor.

3-     AVON/Advance Techniques Daily Shine Parlak Görünüm Veren Kuru Saç Ucu Onarıcı Serum

Avon’un durulanmayan bakım kremini kullandıktan sonra kuru saçlarınızınız uçlarına bu yoğun ve besleyici serumu uygulayabilirsiniz. Ben yıllardır öyle yapıyorum, tavisye ederim. :)

Bu serum da yoğun yapısının aksine saçlarınızı ağırlaştırmıyor ve dahası bir parça ışıltı katıyor. Günlük hayatımızda çok sık kullandığımız maşa ve düzleştiricilerin yıpratıcı etkilerine karşı da iyi geldiğini düşünüyorum.


Bakalım sizin deneyimleriniz nasıl olacak :)

G.

0 yorum:

Yorum Gönder