13 Şubat 2015 Cuma

NE İZLESEK DİYE SORANLARA





Televizyonda yayınlanan dizileri pek fazla seyretmiyorum. Nedenlerine gelirsek bir kere çoğunlukla senaryolar çok dramatik ve birbirine çok benziyor, ayrıca izlediğiniz bir diziyi her hafta aynı saatte takip etmek durumunda kalıyorsunuz. Ben internetten dizi izlemeyi çok daha fazla seviyorum. Hem istediğim kadar bölüm izliyorum, hem de istediğim gün ve saatte izliyorum takip ettiğim diziyi, daha ne olsun :) Tür olarak da komedi sevdiğim için iç karartıcı dizilere pek prim vermiyorum. Zaten günlük hayatta yeterince içimiz kararmıyor mu?


Size önereceğim dizi benim çoook severek takip ettiğim ve hatta bittiği gün bir daha izleyemeyeceğim için adeta depresyona girdiğim türden. Daha fazla meraklandırmadan söylüyorum: The Office!!


Dizi IMDb'den 8.8 puan almış, oyuncu kadrosunu merak edenler için linki burada. Her bir bölüm 22 dakikadan oluşuyor, öyle uzuuun uzadıya seyretmek zorunda kalmıyorsunuz. Gerçi 1 bölüm insanı kesmiyor, şöyle izlemişken 4-5 bölümü art arda izliyorsunuz o ayrı :)


Konusu adından da anlaşılacağı gibi ofis hayatı, ama günümüz plaza insanı gelmesin aklınıza sakın. Karakterler o kadar samimi ve komikler ki içlerinden bazılarıyla çalıştığınız ofisteki odayı paylaşasınız geliyor :) Karakterlerin her biri ayrı bir mizah kültürüne sahip olduğundan dizide tek bir favoriniz olmuyor. En az iki favoriniz olacağını garanti ediyorum :) Şampiyon Michael Scott da ikinci kim?


Diziye dair sizi rahatsız edebilecek tek bir detay var, o da dizinin belgesel komedi türünde çekilmiş olması sebebiyle çekim tekniğinin ilk etapta biraz da olsa yadırganması. Bana sorarsanız alışana kadar sabredin derim, pişman olmayacaksınız çünkü.

Bu arada dizinin bir ABD bir de İngiltere versiyonu var. Benim izlediğim ABD versiyonu. Bulsam İngiliz versiyonunu izlemeyi de çok isterim.

Siz şimdilik ABD versiyonuyla başlayın da devamını sonra konuşuruz :) That's what she said!

B.

0 yorum:

Yorum Gönder