13 Şubat 2015 Cuma

KIEHL’S RARE-EARTH PORE CLEANSING MASQUE DENEYİMİM




Amerikan menşeli bir marka olan ve kurulduğunda eczane olarak hizmet veren Kiehl’s markasıyla tanışmam tamamen tesadüf oldu. Eczane geçmişinden dolayı ürünlerinin daha doğal olabileceğini düşünerek gittim mağazaya.

Cilt tipime uygun bir maske önerisi istediğimde Rare-Earth Pore Cleansing Masque önerildi. Cildim oldukça problemli olduğundan her türden cilt bakım ürününe şüpheyle yaklaşıyorum, ama bu maskeye bir şans vermek istedim.

Normalden yağlıya dönük tüm cilt tiplerinde uygulanabilen Kiehl’s rare earth maske yağ içermeyen ve cildi matlaştıran bir kil maskesi. Maskenin içeriği şu şekilde:








Derin gözenekleri temizleme vaadine sahip bu maskeyi yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve bahsedildiği gibi gözenekleri küçülterek cildi daha mat gösterdiğini, kir ve ölü yüzey hücrelerinin temizlenmesine yardımcı olduğunu düşünüyorum. Henüz 1 aydır kullandığım için cildimde mucizevi bir değişiklik gördüğümü söyleyemesem de maskeyi kullanmamın hemen ardından cildimde gözle görülür bir matlaşma ve beyazlık (inanması güç ama doğru J) sağladığını, ayrıca yüzümde sıkı bir görünüm elde ettiğimi söyleyebilirim.  

Maskeyi banyodan önce kullanmam önerilmişti Kiehl's yetkilisi tarafından. O sebeple ben bu maskeyi banyoya girmeden hemen önce yapıyorum. Maske banyo esnasında temizlenmiş oluyor.

Fiyatı 82 TL olan ürünün 125 ml.’lik kutusu bir hayli bereketli. O yüzden daha uzuuunca bir süre kullanırım. Haftada 3 kez kullanmama rağmen kolay kolay bitecek gibi değil. İlerleyen dönemlerde izlenimlerimi yeniden paylaşmak üzere şimdilik sağlıcakla kalın.

B.
 

0 yorum:

Yorum Gönder