25 Şubat 2015 Çarşamba

GÜNLÜK MAKYAJ İÇİN GÜLŞAH ONAYLI ÜRÜN ÖNERİLERİ

Siz istediniz, Gülşah yazdı. E bize de yayınlamak düştü. Buyrun Gülşah'ın günlük makyajında kullandığı ve tavsiye ettiği ürünlere göz atın.
Keyifli okumalar


istensonraneyaptim bloğunun sahibelerine bana bu fırsatı verdikleri için öncelikle teşekkür ediyorum J
Bu yazıda her sabahki makyaj ritüelimden J bahsedeceğim. Ben renkli göz makyajını kendime yakıştıramadığım için hergün aynı makyajı yapıyorum J Sadece allığım ve rujum değişiyor.

Öncelikle karma bir cildim olduğunu (yanaklarım kuru/T bölgem yağlı) ve hafif gözeneklerimin olduğunu, mat görünümlü bir cildi sevdiğimi söyleyerek başlamak istiyorum.

Yüzümü yüz temizleme jeli veya tonik ile temizledikten sonra göz kremi ve nemlendiricimi sürüyorum. 5 dk bekledikten sonra ise mat bitişli ve yapış yapış hisse vermeyen Bioderma photoderm AKN Mat SPF 30 güneş kremimi ve gözeneklerim için de Bioderma Sebium Pore Refiner’ı sürüyorum.

Sonra sıra makyaj uygulamasına geliyor.

 



Göz çevrem hassas ve kızarık olduğu için göz kapağımın rengini nötrlemek için ten renginde bir baz ile başlıyorum. 2 yıldır tercih ettiğim ve çok memnun kaldığım MAC Pro Longwear Paint Pot Painterly rengini tüm göz kapağıma bir fırça yardımıyla uyguluyorum. Baz uyguladıktan sonra ise üzerine sıcak tonlu bir krem rengi far uyguluyorum. Benim tercihim Burberry Sheer Eye Shadow No:02 Trench rengi. Oldukça yumuşak yapılı ve tozutmuyor, rengini hemen veriyor. Daha uygun fiyatlı krem rengi bir far arıyorsanız WetnWild Brulee göz farına bakabilirsiniz, kendisi MAC Brule göz farına dupe (muadil) gösteriliyor. Performansı oldukça başarılı olmasına rağmen ambalajı çok dandik J Makyaj çantanızı batırabilir. Hafif bir gölge istediğimde ise WetnWild Walking on Eggshells far paletini ya da Avon True Colour Warm Cashmere far kitini kullanıyorum. Kaşlarımı doldurmak için Oriflame’in kaş kitini kullanıyorum. İki renk içermesi ve tozutmaması açısından oldukça başarılı buluyorum. Kaş farını uyguladıktan sonra ise sabitlemek için WetnWild veya Essence’in şeffaf kaş maskarasını kullanıyorum.





Sıra eyeliner uygulamaya geliyor. Bugüne kadar kullandığım en iyi performansa sahip ve kolay sürülen eyeliner kesinlikle Kat von D markasının Tattoo Liner’i. Adı gibi sürüldükten sonra dövme gibi performansa sahip. Akşama kadar yerinden kıpırdamıyor ve rengi solmuyor, çıkarması da oldukça kolay. Keşke bu marka ülkemizde de olsa.  Tattoo Liner dışında severek kullandığım diğer iki eyelinerdan biri yine ülkemizde olmayan ama çok başarılı sonuç veren Maybelline Master Graphic eyeliner. Oldukça siyah bir bitiş sağlıyor. Diğeri ise herkese önerdiğim Watsons’larda satılan Rimmel markasının Exaggerate eyeliner. Bu eyeliner da akşama kadar hiç bozulmadan ve rengi solmadan kalıyor. Göz içine sürmek için ise MAC Poerpoint Eye Pencil Engraved rengini kullanıyorum.

Maskara olarak şu sıralar Chanel Le Volume de Chanel kullanıyorum. Dökülme, akma yapmıyor. Oldukça yoğun bir siyahlık, hacim ve uzunluk katıyor. Çok memnunum ancak yıllardır hastası olduğum Clinique High Impact Maskara’nın önüne geçemedi. Neden mi? Çünkü Clinique de aynı etkiyi veriyor, daha ucuz ve suyla dahi yıkandığında hemen çıkıyor. Merak etmeyin yağmurda ve ağlayınca akmıyor J

 

Concealer olarak uzun süre Clinique kullandım ancak çizgilere dolması ve çabuk silinip gitmesinden memnun değildim. Concealer arayışına girdiğim bir dönemde Helena Rubinstein Magic Concealer’ı duydum ve hastası oldum J Kapatılıcığı, uzun süre sabit kalması, çizgilere dolmaması ve en önemlisi kurutmaması sebebiyle favorim oldu.

Sıra geldi ten makyajına. Ben BB krem kullanmayı tercih ediyorum. Yakın zamanda hakkındaki yorumları okuduktan sonra almaya karar verdiğim Dr. Jart + markasının Black Label Detox BB kremını kullanıyorum. Çok memnunum. SPF 25 içeriyor ve mat bitiş sağlıyor, günün ilerleyen saatlerinde biraz parlama yapıyor ancak bir mendille silip tazelediğimde sorun ortadan kalkıyor. Parlamayı kontrol altına almak için transparan bir pudra ile de üzerinden geçebilirsiniz. Diğer iki favori BB kremim ise Revlon Photoready BB Cream. Fondoten önerim ise Clinique stay matte oil free fondöten ve Essence all about matte oil free fondöten . Her ikisi de mat pudralı bitişli.

Yazları BB krem uygulamasının üzerine transparan bir pudrayla üzerinden geçiyorum. Pudram Clinique Perfectly real compact makeup pudrası, rengi 114.

Hafif bronzluk istediğimde Physicians Formula Bronzw Booster Light to Medium rengini kullanıyorum. Çok az ışıltılı bir bronzer. Allık olarak ise 3 favorim var:

Chanel Le Blush Creme de Chanel Revelation rengi ve MAC Peaches ve Fleur Power renkleri. Hem uygulamaları hem de uzun süre kalıcıkları ile performansları çok başarılı buluyorum.


 

Sıra geldi ruja. Açık renkli olduğum için açık renk (pembe ve nude renkler) bence korkunç duruyor, ölü gibi oluyorum J Dolayısıyla hep koyu renkler kullanıyorum. Koyu ruj sürmeden önce de dudakları nemlendirmek önemli. Dudak nemlendirici olarak bu aralar EOS dudak nemlendirisi kullanıyorum. Daha önce Biodermanın dudak nemlendiricisini kullanmıştım. Her ikisinden de memnunum. Oldukça yoğun nemlendiriyorlar. Favori rujlarım hem yapıları hem kalıcıkları hem de renkleri sebebiyle MAC Rebel ve MAC Diva. Diva herkesin favorisi zaten J


Benim günlük makyajımda her gün kullandığım ve performansından çok memnun kaldığım, herkese kesinlikle tavsiye ettiğim ve bittikçe aldığım/alacağım dediğim ürünlerim bunlar. Peki sizin memnun kaldığınız bittikçe aldığınız ürünler neler?

Gülşah. 

 

0 yorum:

Yorum Gönder