20 Şubat 2015 Cuma

BEN ETTİM SİZ ETMEYİN


Bu yazımda sizlere kullandığım, ancak memnun kalmadığım ürünlere ilişkin kısa bir bilgi vermek istiyorum. Tabi benim memnun kalmamış olmam sizlerin de memnun kalmayacağınız anlamına gelmiyor, benimkisi sadece kişisel bir değerlendirme.

İlk ürünümüzle başlayalım. “La Roce Posay” Effeclar yüz yıkama jeli. Ürünün üzerindeki “yağlı ve hassas ciltler için” ifadesini görüp etkilenmiştim. Yağlı cildin hassas olamayacağını düşünenlere inat bir temizleme jeli adeta, hem akneye eğilimli ciltler üzerinde de test edilmiş. Çok iyi düşünmüşler diye aklımdan geçirsem de kullandıktan sonra taban tabana zıt hissiyatlar yaşattırdı bana. Bir kere cildi aşırı kurutuyor, nemlendirici sürmek falan hikaye. Kurutma işini o denli abarttı ki benim göz kapaklarım kurudu bu ürün yüzünden. Sonrasında kullanım yöntemimi değiştirmeye karar verdim. Artık sadece yanaklarıma sürüyorum. Kesinlikle gözümün yanına yönüne bulaştırmıyorum. Bu sebepten burnuma bile sürmüyorum. Böylelikle o kurutucu etkiden biraz olsun paçamı sıyırdım. Ama gelin görün ki yüzümde sivilce çıkarıyor. Hani akneye eğilimli ciltler üzerinde test edilmişti?? Neyse özetle ben hiç beğenmedim, herhangi bir ürün kullanmasam muhtemelen cildim daha iyi olurdu.

Benden geçer not alamayan diğer ürün ise “Kiehl’s Ultra Facial Oil Free” serisinin toniği. Ürüne ilişkin detayların yer verildiği linke buradan ulaşabilirsiniz. Ürün alkolsüz, yağsız, parabensiz ve vadedildiği gibi cildi nemlendiriyor ve kurutmuyor. La Roche Posay yüz temizleyicisinin kuruttuğu cilde biraz sürünce susuzluğunu dindirdiğiniz için seviniyor cilt. Daha önce tanıttığım ve linkine buradan ulaşabileceğiniz Kiehl’s rare earth maske ile kullandığınızda gözeneklerinizdeki küçülmeyi de fark ediyorsunuz. Yalnız bu ürünün çok ciddi bir kusuru var, bu öyle bir kusur ki sizi üründen soğutuyor. O da ürünün çok kötü kokması. Yüzünüze sürdüğünüz anda burnunuzun direğini kırıyor. Çürük gibi, bozulmuş gibi ne bileyim işte tahammül edilemeyecek bir koku. Bilemiyorum aranızda kullananlar var mı? Varsa onlar neler düşünüyor?


Ben Kiehl’s Ultra Facil Oil Free serisini kullanmaktansa başka serilere yönelmek gerektiğini düşünüyorum tonik için. Calendula’yı çok merak ediyorum örneğin. Eğer onu da kullanırsam izlenimlerimi mutlaka sizlerle paylaşırım.


B.

1 yorum:

  1. B.hanım size kesinlikle katılıyorum La roche kadar dandik bir ürün olamaz. Bende kullandım ve inanır mısınız mimik bile yapamıyordum eğer nemlendirici kullanmasam. Cildimde o kadar yağlı ki ne kullansam bilemiyorum doğrusu. Var mı sizin bir tavsiyeniz acaba help meeeeeeee plzz:(

    YanıtlaSil