16 Nisan 2015 Perşembe

MUTFAĞIN RENGİ TUPPERWARE ÜRÜNLERİ

Bir kere başladınız mı asla bırakamayacağınız, bir nevi çekirdek etkisi yaratan, insanı borç batağına sürükleyen, kendimin de akıntısına kapıldığım bir akımdan söz etmek istiyorum: Tupperware. Evlenmeden önce ufak çaplı bir serveti bu plastiklere harcadığımı duyunca annem baya kızmıştı ama şu an fark ediyorum ki mutfakta en sık kullandığım aletler bunlar ve faydalarını görüyorum. Şöyle bir durum da var, daha uygun fiyatlı plastikler de aynı görevi görmez miydi? Görürdü ama tupper ürünlerinin gerek dayanıklılık gerekse pratiklik açısından gerçekten daha avantajlı olduğunu düşünüyorum. Sağlık demedim dikkatinizi çekmişse çünkü bence en sağlıklı yol cam ürünler kullanmak ama maalesef kullanışlılık açısından pek avantajlı olmuyor cam ürünler.

Yazımdaki amacım sizleri tupper dünyasının test edip onayladığım bazı kilit ürünleriyle tanıştırmak, zira elinize bir broşür aldığınızda içinde kaybolabiliyorsunuz. Bu arada vereceğim fiyatlar hep bir tanıdık vasıtasıyla alacağınız fiyatlar olacak, sitesinde daha fahiş fiyatlar görürsünüz şaşırmayın. Ayrıca çok uzaklara gitmeyin bu ürünleri bulmak için, civarınızda kesin bir tanıdığınız çıkar biraz araştırırsanız bu işle ilgilenen.

1. Süper Şef: Bu minik alet sayesinde soğan ve biber doğramaz hale geldim. Bu malzemeleri dörde bölüp içine atıyorum ve bir iki el hareketiyle minik parçalar haline geliyor ve direk yemeğe atıyorum. Ayrıca rondoda olduğu gibi sulandırma da yapmıyor ve ürünün kendini yıkaması da çok kolay. Fiyatı da yaklaşık 50 TL civarı.


2. Eko Kap Seti: Ben bunların beş boyunu da aldım ve iyi ki almışım diyorum. Mikserle karıştırma işlerinde, hamur tutma ve mayalandırma işlerinde, buzdolabında kokusunu dışarı vermeden saklama işlerinde, yanı kısacası her türlü konuda elinizin altında olması faydanıza bence. Ayrıca iç içe geçebildikleri için hiç yer kaplamıyorlar. Fiyatı da yaklaşık 120 TL civarı.


3. Antartika Set: Bu sete bayılıyorum. Yemeğiniz mi arttı, buzluğa mı atmak istiyorsunuz, buzdolabında kokmasın mı istiyorsunuz, yemeğiniz buzluktan çıkarınca da kabından kolayca çıksın mı istiyorsunuz bu seti edinin derim. Hem azcık yer kaplıyorlar üst üste konulunca hem de bulaşık makinesinde rahatça yıkanıyor. Fiyatı da yaklaşık 90 TL civarı.


4. Modern Peri Takımı: Bu seti aslında tek tek kendiniz oluşturuyorsunuz. Tencerede tavada iş yaparken en sağlıklısı tabii ki tahta kaşık ile iş yapmak ancak tahtanın bulaşık makinesinde yıkanması bi dert.. Bu ürünler en yüksek sıcakta bile yanmıyor, eğrilip büzülmüyor ve tasarımları sebebiyle tencerenin her köşesine ulaşabiliyorlar. Kevgiri, kepçesi ve spatulasını tavsiye ederim. Tekli fiyatları 20-40 TL arasında değişiyor.


5. Kristalin Servis Kapları: Bu ürünlerin en küçük boyundan 3-4 tane edinirseniz çok rahat edersiniz, niye mi? Kahvaltı için o süslü püslü kahvaltı kapları güzel hoş ama kahvaltı bittikten sonra hava geçirmeleri vs nedeniyle uzun süre kullanışlı değil. Bu kaplara peynirinizi, zeytininizi vs koyup hep sofraya kolaylıkla getirebilirsiniz, hem de kapağını kapattığınızda da buzdolabında bir sonraki kahvaltıya kadar bozulmadan saklayabilirsiniz. Tekli fiyatı 30 TL civarı.


6. Oval Set: Bu setimden de çok memnunum. Şekerimi, pirincimi, şehriyemi vs gönül rahatlığıyla içine koyduğum, hava geçirmeyen, koku yapmayan, rahatça tencereye aktarılabilen ve az yer tutan bir set. Özellikle poşetlerinde durunca sinir olduğunuz kuru baklagillerinizi koyacağınız bir fırsat size. Beşli setin fiyatı ise yaklaşık 150 TL.



Bunların dışında sihirli merdane, eko sürahi, modern peri süzgeç, bıçak takımı, berrak çerezlik, eko şişe ve zeytinyağlık severek kullandığım ürünler arasında. Son olarak tupper markasının tencerelerinin de çok kullanışlı ve güzel olduğunu duydum ama henüz o işlere girişmedim zira fiyatları plastiklerin yanında oldukça yüksek. Tupper tenceresiz de yaşayabileceğimi düşünüyorum J

Şimdiden ellerinize sağlık,


A.

0 yorum:

Yorum Gönder