3 Mart 2015 Salı

NEYİ SEVDİM NEYİ SEVMEDİM: ÜRÜN TAVSİYELERİ

Sürekli elimin altında olan ve sevdiğim iki ürün ile keşke almasaymışım dediğim bir ürünü tanıtacağım. Sevdiklerimden ilki Elseve New Extraordinary Oil. Bu ürünün boyalı saçlar için olanını kullanmaya başladım. Boyalı sarı saça sahip olmama rağmen bakım konusunda genelde tembel olmam ve özellikle banyo sonrası saçlarımı açmakta zorlanmam sebebiyle aradığım şey hem banyo öncesi hem banyo sonrası saça uygulanabilecek türden tek bir üründü. Elimin altında çok ürün olduğunda kullanma oranım bir o kadar düşüyor, bunu test ettim daha önce J Şampuan ve saç kremi olarak da Elseve’in boyalı saçlar için olan ürününü kullandığımdan hadi bir de tamamlayıcısı olarak bu saç bakım yağını alayım demiştim ve şu an iyi ki almışım diyorum. Saç uçlarındaki kurulukları yatıştırdığını, saçı ağırlaştırmadığını, kokusunun çok güzel olduğunu ve yağ olmasına rağmen saçı yağlandırmadığını düşünüyorum. Kullanmanızı tavsiye ederim.



İkinci beğendiğim ürün ise eczanelerde bulabileceğiniz türden bir krem olan Coresatin Barrier-P Cream. Bu kremin deri bariyerini tamir eden, deriyi derinlemesine nemlendiren, pullanma ve kuruluğu gideren özellikleri bulunuyor. Tüm vücudunuz için kullanabileceğiniz bu kremi ben özellikle banyo sonrasında dirseklerim için kullanıyorum çünkü dirseklerimizin gün içerisinde en çok yıpranan yerlerden biri olduğuna inanıyorum. Yapış yapış bir krem olmamakla birlikte çantamızda taşıdığımız kremlerden daha yoğun olduğunu söyleyebilirim.



Gelelim beğenmediğim ürüne.. Bir ara deodorantların paraben ve alüminyum içermemesine takmış vaziyetteydim ve koşarak bir eczaneye bu şekilde bir ürün var mı diye sorup üzerine de normal bir deodorantın yaklaşık beş katı para ödeyip Avene Regulating Deodorant Care Roll almıştım. Ürünü kullandım fakat beğenmedim, bunun sebebi ise çok sıvı olması, hatta sürdüğünüzde üzerinizde ne var ne yoksa ıslatacak kadar hem de.. Eczacı akşamdan sürün demiş olsa da sürdüğünde insana bi ıslaklık hissi veriyor maalesef. Ayrıca ertesi gün içerisinde de etkisini çok gösterdiğini söyleyemeyeceğim. Yani alüminyum içeren deodorantlara devam ettim ürünü almış olsam da J



A.

0 yorum:

Yorum Gönder