2 Mart 2015 Pazartesi

İSTİSNA TATLAR (Exceptional Flavors)


İstanbul hayranlarından olmasam da, kafe çeşitliliği ve kültürü açısından Ankara’nın çok çok geride olduğunu düşünüyorum.. İstanbul’da her türlü zevke hitap eden konseptte döşeli kafeler var ve herkes kendini mutlu hissedeceği bir yer bulabiliyor.


Moda Caddesi’nde yeni keşfettiğim bir mekan olan İstisna Tatlar’ı size kısaca tanıtmak isterim ama iyisi mi siz okumakla kalmayın, gidin ve hayatınızda istisna tatlar arasına kesinlikle girecek olacak lezzetleri deneyin..




Kadıköy’den Moda’ya doğru yürürken sağınızda kalacak olan bu minik mekanın öncelikle çalışanları çok sıcak ve samimi, hizmeti hızlı ve çok çok pahalı değil. Bundan daha da ötesi tabii ki yalnızca orada yiyebileceğiniz birtakım yiyeceklerinin olması, örneğin oreolu cheesecake, limonlu haşhaşlı cheesecake, medovick tatlısı, ıspanaklı balkabaklı pasta, marshmellow keki, trileçesi, tiramisusu ve daha adını sayamayacağım nicesi..




Ben maalesef sıkı bir yemeğin üzerine bu mekana getirildiğim için o kadar lezzetten yalnız ıspanaklı balkabaklı pastayı tadabildim ama bu tatlısı bile benim için istisna lezzetler arasına çoktan girdi. Diğerlerini düşünemiyorum bile J




Bu arada, kafenin yalnızca tatlılarının değil dağ çilekli Türk kahvesinin, Bodrum mandalinalı Türk kahvesinin, lattelerinin, reyhan şerbetinin, ıspanaklı kişinin ve birçok lezzetinin de istisnai olduğunu öğrendim.. Yeni bir yer keşfettiğimi sanarken bir de baktım ki zaten herkes bu mekandan haberdarmış..


Gidin ve benim tadamadığım daha nicesini tadın derim, sonra da Moda sahilinde bi yürüyüş yapmayı unutmayın tabii J


A.

0 yorum:

Yorum Gönder