20 Haziran 2016 Pazartesi

YAZIN VAZGEÇİLMEZİ: GÜNEŞ GÖZLÜKLERİ



Güneşli gün sayısı fazla olan ülkemizde neredeyse yılın yarısından çoğunda çantamızda bulundurduğumuz güneş gözlüklerinde en popüler modelleri mercek altına aldım J


1- Yuvarlak çerçeveli gözlük modeli

Bu gözlüklerin kalın çerçeveli örnekleri olduğu gibi ince çerçevelileri de mevcut. İnceleri John Lennon gözlüğü olarak yer yapmış ve son dönemlerdeki aynalı modellerle çeşitlendirilmiştir. Gözlüklerin yaklaşık bin lirayı geçenlerinin yanı sıra çok uygun fiyata satılan modelleri de piyasada yer alıyor. Prada’dan Ray-Ban’e kadar bu model her markanın ürünlerinde yerini aldı. Benim favorim ise kalın çerçeveli olanlar..






2- Üstten bağlı gözlük modeli

Bu gözlüklere alışana kadar bir süre geçti benim için ama her modeli olmasa da bazı modellerinin güzel gözükebileceğine ikna oldum J Siyah ve kahve tonlarını başarılı buluyorum, renkli uygulamalarına alışamadım henüz..





3- Kenarları kapalı gözlük modeli

Henüz günlük hayatta karşılaşmadığım ancak ünlüler dünyasında bir süredir gördüğüm bir modeldir. Normal gözlüklerin kenarlarını kapatmış gibi ilginç bir tasarım, acaba güneşi mi engellemek maksadı var ortada yoksa sadece tarz gayesi mi anlayamadım J Bence biraz fazla kaba duruyor ancak tabi kombinine bağlı olarak da değişir.. Bakalım siz nasıl bulacaksınız?





4- Tamamı aynalı çerçevesiz model

Bu gözlük modeli de aynı şekilde günlük hayatta karşıma çıkmamış olsa da snapchat fenomenlerinin gözlerinde görmeye alıştık.. Bence güzeller ama temizliği ve çizmeden kullanımı zor olur gibi. Benim gibi hızlı hareket eden biriyseniz gözlüğün sağlam kalmasının mümkünatı yok J





5- Üstü kemikli model

Bu model günlük hayatta ve plajlarda bence en çok karşımıza çıkacak ve erişilebilir fiyatları olan bir modeldir. Ben her takan kişiye yakışacağını düşünüyorum doğrusu.. Ayrıca aynalı camlıları da mevcut, bakalım tanıdınız mı?





6- Ve tabii modası geçmeyen modeller

Bu modeller arasına damla gözlükleri sokmazsak olmaz. Yine her zamanki gibi moda olmaya devam eden diğer bir grup ise wayfarer modelidir. Bu yaz ayrıca altıgen çerçeveli modeller gibi farklı tasarım denemelerine de yer var gibi gözüküyor..

 
 
 
 
 


Güzel ve güneşli günler dilerim J

A.

0 yorum:

Yorum Gönder